چه جوری با سگمان در منزل بازی کنیم؟

علتی دارد که چرا شاتل ران (دوهای رفت و برگشت سرعتی در مسافتهای کوتاه) در دنیای ورزش این همه محبوب هستند. اضافه کردن شاتل رانها به جلسات هوازی شما، یک راه عالی برای جای دادن تمرین با شدت بالا در برنامه تمرینیتان است. برای گرم کردن ابتدا با یک سرعت ثابت به مدت 10 دقیقه بدوید؛ بعد از آن از یک سر بالایی به مدت 30 ثانیه با سرعت بالا بدوید. آیا ورزش با تردمیل یا دوچرخه ثابت با سایر ماشین های ورزشی قابل مقایسه است؟ سریع پیاده روی کردن یا دویدن با شیب ، کالری بیشتری می سوزاند زیرا بدن شما مجبور است بیشتر کار کند . در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از وسایل بدن سازی که شاید کمتر اسمش به گوش شما خورده باشد، بیشتر آشنا کنیم. سگ چاو چاو به خاطر موهای پرپشت دور صورتش از نظر شبیه به شیر و از لحاظ غرور و استقلالی که توی برخوردش داره خیلی شبیه به گربههاست. یکی از مزیت های خرید تردمیل مناسب برای وزن 135 کیلوگرم از فروشگاه اینترنتی تردمیل مناسب برای وزن 135 کیلوگرم در سایت هایپرجیم ، سهولت در روند خرید تردمیل مناسب برای وزن 135 کیلوگرم می باشد که به شما مشتری گرامی این امکان را می دهد تا در مدت زمان کوتاهی تنها با برخورداری از اینترنت ، بتوانید اقدام به خرید تردمیل مناسب برای وزن 135 کیلوگرم نمایید.

آنها احتمالا از مضرات استفاده از تردمیل آگاه نبودند.
روشن است که باید در زمان انجام این تمرین، خیلی مواظب باشید. دویدن در پلهها، عضلات سرین را خیلی شدیدتر هدف قرار میدهد، پس میتوانید انتظار داشته باشید که با انجام آن، عضلات پشت جذاب تری داشته باشید. موضوعی که افراد کمی از آن اطلاع دارند مضرات استفاده از تردمیل است. مضرات استفاده از تردمیل و مزایای آن برای هر فرد متفاوت است. آنها احتمالا از مضرات استفاده از تردمیل آگاه نبودند. اشغال کمتر فضا: دوچرخه ثابت نسبت به تردمیل فضای کمتری نیاز دارد ضمن اینکه مانند تردمیل انواع تاشونده نیز ساخته شده اند. در صورتی که انگیزه ای قوی نداشته باشید، یارای مقابله با وسوسه هایی که شما را به سوی زیاد خورد و کم تحرکی می کشانند، نخواهید داشت . به عنوان مثال از اولین نیمکتی که میبینید، برای دیپ پشت بازو، بعدی برای شنای سوئدی و صندلی بعدی برای استپ آپ استفاده کنید. چنانچه در باشگاه هستید، اول تردمیل را روی شیب ۵ درصد برای دویدن تنظیم کنید و آنگاه آن را برای آرام دویدن دوباره به طرف پایین تنظیم کنید. به مدت ۱۰ تا ۳۰ ثانیه با شدت بالا، به طرف بالای تپه بدوید، و آنگاه آرام به سوی پایین بازگردید، و ۳۰ تا ۶۰ ثانیه استراحت کنید.

تردمیل توربو فیتنس 150 بهتر است در این مدت ، استراحت نکنید؛ ولی، در صورت نیاز ، به مدت ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه ، سرعت را کاهش داده و راه بروید؛ سپس ، مجددا به سرعت نرم دویدن باز گردید. در عوض، از وسط بدوید تا بتوانید گامهای طبیعی بردارید. در این شیوه، باید برای مدتی کوتاه (مثلا 30 ثانیه) با سرعت زیاد بدوید. گرم کردن : مدت زمان 2 دقیقه ، شیب 2درصد ، سرعت 5.6کیلومتردر ساعت . دویدن با نهایت سرعت را چندین مرتبه پی در پی انجام بدهید و بعد از آن به مدت 10 دقیقه با سرعتی ثابت بدوید. همان طور که مدت زمان دویدن را زیاد می کنید ، مسافت را هم افزایش دهید.اگر می خواهید استقامت خود را بالا ببرید، هر هفته 10 درصد به مسافت خود بیافزایید.اگر میخواهید در حد دوندگان ماراتن یا نیمه ماراتن باشید، این بهترین راه است. شما چربی خواهید سوزاند، و سرعت انفجاری و چابکی بیشتری پیدا میکنید.

بازه مقدار سرعت در تردمیل های توربو فیتنس در حدود 16 تا 20 متغییر است. حتی در خیلی از باشگاه ها شاهد بوده ام که مربی برای افراد با اضافه وزن بالا تردمیل تجویز کرده و آن هم با تایم های 45 دقیقه تا یک ساعت. تمرین تردمیل ۶۰ دقیقه ای اگر یک ساعت وقت در اختیار دارید، دو نوع تمرین مختلف وجود دارد که می توانید انجام دهید.Waliewski، طراح این دو برنامه تمرینی، اولین تمرین را “بدون بهانه” نامیده است زیرا حداکثر نتیجه را در زمانی که صرف تمرین می کنید بدست خواهید آورد. این به این معنی است که چنانچه شما تمرینتان را به دو بخش با یک زمان استراحت در میان آنها تقسیم کنید، به نتایج چربی سوزی بهتری دست خواهید یافت. یک مطالعهی جالب ژاپنی دریافت شرکت کنندگانی که در بین تمرینشان استراحت کردند، نسبت به آنهایی که استراحت نکردند، کاهش چربی بیشتری داشتند. مثلا شما میتوانید تمرینتان را با استفاده از نکتهی قبلی ما در مورد انجام دادن تمرین قدرتی در ابتدا، شروع کنید، آنگاه ۲۰ دقیقه استراحت کرده و سپس برای ۳۰ دقیقه اینتروال با شدت بالا به جاده بزنید.

طنز تردمیل خانگی
اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تردمیل 7700 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ایندکسر